اتفاق

چــــی شـــــد صـــدات قطــــع شـــد ؟؟!...

خــب تــو الان کجــایی که از غــم نبــودت یه گوشــه کـــز کردم ...

73 روز شد نبودت

اما 11 مرداد ج دادی

باورم نمیشد

شوکه شدم

خیلی شوکه

خوشحال شدم

دلم برات تنگ شده بود

الان

1 شهریور

هستی

اما کم رنگ

یه روز هستی

چند روز نه

یه روز فقط با یه حرف کوچیک

گفتی حرفی نداری

گفتی حوصله نداری

اما من منتظر میمونم

دوستت دارم

امید وارم همه چی مثل قبل

حتی بهتر

شه

مرسی خدا

 



نظرات شما عزیزان:

maedeh
ساعت21:27---15 مهر 1393
الهی عزیزم درس میشه

شیما
ساعت16:58---4 شهريور 1393
آخخخ داغ دلم تازه شد

مجید
ساعت18:33---1 شهريور 1393
عالی
عالی
عالی
و عالی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393برچسب:,ساعت 5:40 PM توسط عالـــی| |

Design By : Mihantheme