هِــــــــی

چــــی شـــــد صـــدات قطــــع شـــد ؟؟!...

خــب تــو الان کجــایی که از غــم نبــودت یه گوشــه کـــز کردم ...

روز هشتم هم گذش

بازم نیومدی

دیروز صبح کلی با خدا حرف زدم

ازش خواستم

من بهش امید دارم

واسه همینم هنوز منتظرم

حسه خوب دارم

حس برگشت

اما نیومدی

برگرد دیگه

خسته شدم

میفهمی؟

خسته ...

منظرتم

برگرد ..

خواهشا

خدایا خودت میدونی دیگه

...

خواهشا ...

 



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت11:25---27 مرداد 1393
سلام. یه فیلم متاثر کننده تو وبلاگ گذاشتم.
خواهشن بیاید ببینید. نظر هم بذارید ممنون میشم


مجید
ساعت5:15---23 مرداد 1393
به کسی عشق بورز

که لایق عشق تو باشد نه تشنه ی عشق...

چون تشنه ی عشق روزی سیراب می شود.

ویکتو هوگو


مجید
ساعت18:58---14 مرداد 1393
حرف هایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد

atefeh
ساعت16:32---5 مرداد 1393
خیالت راحــتـــــ . . .
شکسـ ــــته ها نفرین هم بکـ ــنند ،
گیرا نیسـ ــت …!
نـــفرین ،
ته ِ دل می خـ ــواهد
دلِ شکسـ ــته هـ ـــم که دیگر
ســــر و ته ندارد . . .


مجید
ساعت19:05---3 مرداد 1393
برایت دعا می کنم که ای کاش خدا از تو بگیرد هر آنچه را که خدا را از تو می گیرد


سلام.منتظر نظرات زیباتون هستم.
یه کم تو وبلاگ تغییرات ایجاد کردم.
بیاید ببینید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,ساعت 3:15 PM توسط عالـــی| |

Design By : Mihantheme