قلبــــم

چــــی شـــــد صـــدات قطــــع شـــد ؟؟!...

خــب تــو الان کجــایی که از غــم نبــودت یه گوشــه کـــز کردم ...

دلم گرفته

از همه

از همه چی

واقعا خسته شدم

من اینجا واسه دله خودم مینویسم

نه قطعا واسه نظر گذاشتن کسی

من کلا بد شانسم

از همه نظر

به هر کی وابسته شدیم

گذاش رف

حتما دوس داشتنی نیسم

همیشه از هر چی ترسیدم

عینا سرم اومد

حالا...

دلم برات تنگه..

ناجور...

نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه که برمیگردی

باهام حرف میزنی

یه حسه قوی

البته

نه تنها فقط حسه من

بلکه همه فال ها و تاروتا و حافظم همینو میگه

خب..

چرا عذابم میدی؟..

برگرد دیگه ..

لطفا

40 روزه که رفتی

اگه امروزم نیای میشه 41 روز ...

نکنه فک کردی مثه خودت بی اهمیتم؟

نه من دارم ذره ذره میسوزم

با تو خوب بود همه چی ..

برگرد ...................

فقط برگرد

مگه چی کم گذاشتم برات

ببین من خیلی دردای دیگه هم دارما

تو همدرد باش

برگرد

میدونم برمیگردی

برگرد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 تير 1393برچسب:,ساعت 2:44 PM توسط عالـــی| |

Design By : Mihantheme